Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/loebebaand.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 579

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/loebebaand.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 579

Løbeprogram til (15 km)

fwfwfHvis du har taget beslutningen om at løbe 15 kilometer kan du lige så godt gøre det rigtigt. Her er et tolv ugers trænings eller løbeprogram til at hjælpe dig med at nå til målstregen.
Det forventes, at du ikke har nogen større sundhedsmæssige problemer, er i rimelig god form, og har løbet før.
Hvis du følger nedenstående løbeprogram helt præcis, uden at springe nogle dage over samt andre former for snyd, vil du komme til at løbe 15 kilometer efter de 12 planlagte uger.
Dette løbeprogram kan selvfølgelig anvendes både på løbebåndet, samt ude i den frinatur.

Held og lykke!

 

Lørdag Søndag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Uge 1 Gå 1 min. Løb 6 min. Gå 1 min. Løb 6 min. FRI Gå 30 min. Gå 2 min. Løb 7 min. Gå 2 min. Løb 7 min. Gå 2 min. Løb 7 min. Gå 9 min. FRI Gå 2 min. Løb 7 min. Gå 9 min.
Uge 2 Gå 30 min Gå 2 min. Løb 8 min. Gå 2 min. Løb 8 min. FRI Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 45 min. Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 1 min. Løb 9 min. FRI
Uge 3 Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 30 min Gå 1 min. Løb 9 min. Gå 1 min. Løb 9 min. FRI Gå 2min. Løb 10 min. Gå 2 min. Løb 10 min. FRI Gå 45 min.
Uge 4 Gå 2 min. Løb 11 min. Gå 2 min. Løb 11 min. Gå 2 min. Løb 11 min. Gå 2 min. Løb 11 min. FRI Gå 1 min. Løb 10 min. Gå 2 min. Løb 10 min. FRI Gå 30 min. Løb 24 min.
Uge 5 FRI Løb 26 min Gå 30 min Løb 28 min FRI Løb 30 min (gå lidt hvis det bliver for meget) FRI
Uge 6 Løb 34 min Gå 30 min Løb 36 min FRI Gå 30-60 min Løb 15 min Løb 7,5 km
Uge 7 FRI Løb 25 min FRI Løb 7,5 km Gå 45 min FRI Løb 7,5 km
Uge 8 FRI Gå 30 min Løb 35 min. Lav intervaller 5*1 min. FRI Løb 7,5 km + 10 min Gå 1 time Løb 35 min
Uge 9 FRI Løb 7,5 km + 14 min Gå 30 min FRI Løb 7,5 km med temposkift FRI Løb 40 min
Uge 10 FRI Løb 7,5 km + 10 min FRI Gå 30 min Løb intervaller i 40 min. FRI Løb 50 min
Uge 11 FRI Gå 30 min Løb intervaller i 30 min. FRI Gå 45 min Løb 7,5 km Løb 30 min restitutions løb (roligt)
Uge 12 FRI Gå 30 min Løb intervaller i 40 min. FRI Gå 30 min Gå 45 min (i morgen gælder de 15 km) Løb 15 km!

 

About the author /


Related Articles

Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kalender

May 2019
M T W T F S S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arkiv

Kontaktoplysninger